Things to know before LOG Request
Step 1: Member makes appointment at Panel Hospitals and requests LOG
Step 2: Member provides the required member information and brief medical condition
Step 3: LOG Team verifies the member
Step 4: If member is verified, member submits pre-admission form, member declaration form and medical records upon request
Step 5: LOG Team approves the coverage and issues LOG for eligible cases
Step 6: Member receives cash-less treatment at hospitals


Required Information and Documents
- Member information (Name, Date of Birth, Policy Number, Phone Number, Email Address, etc.)
- Brief medical information (Diagnosis, Symptoms start date, Treatment date, Hospital name and doctor name)
- Appointment date
- Hospital Name and Doctor Name
- Estimated amount from hospital (if In-patient)
- Estimated Length of hospital stay (if In-patient)
LOG တောင်းရာတွင် သိရှိလိုက်နာရန်အချက်များ
Step 1. ချိတ်ဆက်ထားသော ဆေးရုံ/ဆေးခန်းတွင် ဆရာဝန်နှင့် Appointment ယူပြီး နောက် LOG Team ထံတွင် LOG တောင်းပါ။
Step 2. လိုအပ်သော ကိုယ်ရေးအချက်အလက်များနှင့် မိမိကျန်းမာရေးအခြေအနေ အကျဉ်းချုံးကိုတင်ပြပါ။
Step 3. LOG Team မှ မန်ဘာကို အတည်ပြုစစ်ဆေးပေးပါမည်။
Step 4. မန်ဘာအတည်ပြုနိုင်ပါက လိုအပ်သောစာရွက်စာတမ်းများကို တောင်းပါ မည်။
Step 5. LOG Team မှ စီစစ်ပြီး ပေါ်လစီတွင်အကျုံးဝင်ပါက LOG ထုတ်ပေးပါမည်။
Step 6. မန်ဘာမှ LOG ဖြင့် ဆေးကုသမှုခံယူနိုင်ပါပြီ။